Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Honorata Tuliszka, Katarzyna Koniakowska, Eliza Wydrych - Blogerki modowe z Poznania są na szczycie

Paulina Rezmer
Blogerka Honorata Tuliszka w jesiennej stylizacji
Blogerka Honorata Tuliszka w jesiennej stylizacji Paweł Miecznik
Polskimi witrynami internetowymi zawładnęły blogerki modowe z Poznania. Na wirtualnych dziennikach można zarobić nawet 7 tysięcy miesięcznie. Kreowaniem stylu może zająć się dziś każdy.

Poznaniacy ubierają się coraz odważniej, z pomysłem. Przestali bać się kolorów i oryginalnych dodatków, np. szałowych czapek, kapeluszy - mówi Honorata Tuliszka, autorka bloga Familijnie. - Ważniejsze od modnych ciuszków są stylowe ubrania, w których dobrze się czujemy i wyglądamy. Elegancki luz jest istotniejszy od najciekawszych trendów. Garderoba determinuje osobowość - dodaje Honorata, która od trzech lat podpowiada poznaniakom, w czym pokazać się na ulicy. Jej blog zyskał ogromną popularność w całej Polsce.

- Wiem, że mam wpływ na to, co ludzie zakładają na siebie, ale w blogu chodzi przede wszystkim o dzielenie się tym, co sprawia mi przyjemność - stwierdza Katarzyna Koniakowska z Poznania, tworząca internetowy dziennik.

- Z autorkami porad modowych spotkamy się dwa razy do roku, by podyskutować w eksperckim gronie. Zdarza się też, że czytelnicy piszą do mnie z prośbą o spotkanie. To miłe, ale nie na tym polega idea publikowania w sieci - dodaje.

- Dzisiaj zawód projektanta stał się rozwiązaniem dla ludzi, którzy nie do końca wiedzą, co chcą robić w życiu. Amatorska witryna modowa to najlepszy tego przykład. Każdy czuje się profesjonalistą. Dobrze, żeby pisać z pasją i odrobiną znawstwa - mówi Roman Mazurkiewicz, projektant z Poznania.

- Wielu ludziom wydaje się, że uszycie czegoś ze starej firany to przepustka na zawodową galę. Zdjęcia stylizacji z sieciówek wrzucone do internetu to jeszcze nie pokaz mody. A już na pewno nie styl - podkreśla.

Moda to nie zabawa. Trzeba być na bieżąco z najnowszymi kolekcjami. Blogerzy modowi owszem, śledzą trendy, ale nie dają im się zniewolić. Realizują pasję. Dla niektórych to też źródło dochodu i sposób na zyskanie popularności. Honorata Tuliszka stała się rozpoznawalna od kiedy znalazła się na billboardach kampanii Factory Outlet, Manifest Your Style. Na reklamach zamieszczanych w sieci można zarobić 6-7 tysięcy zł. w miesiącu. Tyle właśnie wynosi dochód Elizy Wydrych, autorki serwisu fashionelka.pl.

Czytaj także: Blogowa moda na WSUS [ZDJĘCIA, WIDEO]

- Nam, blogerom płaci się za recenzje opisywanych produktów - mówi poznanianka Katarzyna Szatkowska. - Dla mnie jednak jako autorki najlepsza zapłata to zostać zauważonym przez czytelników i innych blogerów. Radość sprawiają mi zaproszenia na warsztaty i spotkania w gronie innych pasjonatów pisania w sieci.

Bywa też, że internetowa pasja przeradza się w prawdziwą rywalizację. W tym roku autorka bloga o pseudonimie Claire Content z Poznania walczyła o tytuł królowej stylizacji witryny LookMash.com z Kasią Łukaszewicz i innymi koleżankami blogerkami z Trójmiasta.


ZEBRAliśmy nasze serwisy w jednym miejscu:
Wszystko o Lechu Poznań - BUŁGARSKA.PL: polub serwis na Facebooku
Filmy z Poznania i całej Wielkopolski - GŁOS.TV: polub serwis na Facebooku
Inwestycje i budownictwo w Wielkopolsce - DOM
Baw się i wygrywaj nagrody - KONKURSY


Codziennie rano najświeższe informacje z Poznania i regionu na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto